Sjukare

Blev inget matteprov idag, även fast jag satt i 2 timmar igår och försökte förbereda mig. Jäkla trist att jag fick mer feber när jag väl satt igång.. Men men, sånt som händer.
Blir nog till att vara hemma imorgon med, känner mig inte kry någonstans. Surt bara att jag missar ett prov imorgon med, kommer bli jobbigt att ta igen allt sen. Men skriva prov med feber är inget jag tänker göra så.

Har tillbringat dagen med att sova som en stock, och sen kollat på film, pirates of the caribbean. Har laddat hem alla tre så nu jävlar ska jag se dom i rad haha. Har inte ens sett trean än, skandal ;)

Jag har en konstig vana/ovana. Och det är att jag städar på nätterna. Helst runt 3 tiden, då brukar jag vara i toppform haha. Varför jag är så vet jag inte, men städat blir det ju iaf. Igår fick sig köket en storstädning. Känner mig som en riktig liten hemmafru haha. Pappa hade blivit skit glad iaf så det var det väl värt =)
Luktade t om rengöringsmedel när pappa vaknade haha =D

Näe, nu ska jag bli utfodrad, yummie =D

/ Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0