Veckans att göra

Än så länge ser dagarna ut såhär..

Tisdag;
Skola 11-16, någon jävla sammarbetsdag blabla. Men men, så länge vi inte har lektioner är jag nöjd.
Måste tyvääääärr smita lite tidigare för mellan halv 4-4 ska jag hämta min favorit knodd på fritids! Brukade hämta henne en gång i veckan förut, men sen började jag gymnasiet, och sen hoppade jag av och jobbade så det blev typ aldrig tillfälle. Men imorgon ska jag få hämta henne igen, ska bli riktigt kul faktiskt.
Efter mitt barnvaktande ska jag rulla hemåt och mötas av en superb måltid tillagad av de andra brudarna. Jag gillar att få mat serverad haha. Lär bli en jävla massa snack och skvaller, men det är på tiden! =)

Onsdag;
Går bara mellan 13.30-14.30 så det lär bli en rätt chill dag i skolan haha. Hade tänkt gå och träna innan skolan, typ simma eller något, men eftersom jag ska träna basket på kvällen där tror jag att jag hoppar det.
Ska även hinna jobba 16-19 där också haha.

Torsdag;
Skola till halv 2, sen har jag faktiskt "ledigt" fram till kl 5 då jag och Micke ska träna core och box på gymmet.

Fredag;
Ska orka släpa mig upp till UM på drop in där, sen ska Tessan klippa mig graatis, oh så nöjd jag är haha. Efter klippningen blir det att skynda till skolan för min "stödfysik" Och nej, jag är inte dum i huvudet, inte så farligt iaf haha. Måste ta igen en termin fysik själv så därför jag behöver gå.
Efter skolan ska jag hinna simma 1-2 timmar innan jag börjar jobba kl 4.

Lördag;
Jobbar 9.30-15. Kanelbullens dag, wooohoo! Kommer bli helt jävla galet tror jag. Lär få springa benen av mig i kondis.

Söndag;
Jobb 9.30-16

FRIDA FYLLER 18!!!!!!
Grattis i förskott! =D

Och mellan ska jag hinna plugga om det behövs, hinna träffa kompisar förhoppningsvis, och sova lite vore också trevligt haha.
Förhoppningsvis är jag en hurtbulle hela veckan, så jag gör allt på min lilla lista.. Bara att hålla tummarna ;)

Men nu väntar sängen, är riktigt trött.
Puss / Fanny

Kommentarer
Postat av: Jackie

RE: Haha att du ägde tanterna finns det inga tvivel om!

2008-09-30 @ 00:43:11
URL: http://jackie90.blogg.se/
Postat av: Cookie - Alexandra, KAKHUSET

Ser ut som en bra vecka :)

2008-09-30 @ 23:09:38
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0