Mitt rum

Som jag berättade om tidigare har jag införskaffat nya hyllor/lådor till mitt rum, och jag sa att jag skulle sätta in bilder. Jag tog bilder med mobilen = inte bästa kvalitén, men men. Enjoy :)

 Där till höger, och jag måste skaffa en stor tavla också. Väggen är gräddvit, inte gul. :P

 Var tvungen att lägga in en bild på mitt fina fönster också :) Visst är det mysigt? hihi.

Igår var det Lucia, vårat luciatåg var inget att hurra för :P Men jag och Josse var nöjda iaf, vi fick faktiskt 22 pepparkakor på vårat fat :) Och en hel flaska julmust :) huihi.

Idag hade vi fysikprovet, jodå, det gick. Men inte helt überbra, men g fixar jag ;) Kanske vg :D hihi.

Pussar
Frida

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad fint :) men jag förstår inte vad du menade med lådor, får se sen ;)

2007-12-14 @ 13:55:38
URL: http://brunluggarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0