Begränsat

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig.. Eftersom jag har en begränsad rörelseförmåga för tilfället har det mest blivit att inte göra nånting. Ser inte fram emot att gå och sova.. vill inte vara med om samma hasande imorgon också! Hahaha. Fast jag ska skippa loftet idag och sova på det stora loftet istället, som är som en andra våning ungefär. Där finns det en säng som står på ben! Då kanske det blir att jag rullar ner istället.. hahaha. Kan inte undgå att tänka på det komiska i den här situationen hela tiden :P Hoppas det inte går så långt att jag måste knäcka tillbaka nacken bara! Hua!

Det här har inte varit min vecka alltså.. :P

Ha det bra!
/Emelie med huvudet lite på sne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0