Slipa

Jag är precis som Frida, blir typ galen av att inte göra någonting. Därför måste jag se till att hålla mig sådär lagom sysselsatt! Och då har jag ju den perfekta aktiviteten för en varm sommardag! Nämligen att vara iiiiinne :D Haha, jag ska ju måla om i mitt rum och nu har jag verkligen all tid i världen. Det är ju nästan fööör varmt för att orka vara ute, och jag blir bara rastlös om jag ska ligga stilla i en solstol och svettas.

Alltså: morgondagen är planerad! :D Först blir det att följa med som smakråd till brorsan som ska köpa present till flickvännen sin, gulligulligull, sen blir det att sliiiiiipa. =) Får se om jag lyckas hålla det denna gång... har ju sagt att jag ska göra det x antal gånger.

Såhär ser färgen ut för tillfället, väldigt grönt.



Har tröttnat rejält på den alltså..
(Där ser man mitt minifönster också, längst till vänster)

Wish me luck
/Emelie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0