Happiness

Starten på min professor-karriär:

image150

Idag fick jag bevittna görandet av en tatuering irl!Fanny!!! Det är så sjukt när man tänker på det, en tatuering, den kommer sitta där hela livet liksom. Blev jävligt sugen att göra en själv. Jag och Frida satt där och diskuterade vad vi skulle tatuera för nåt, och Frida kom hela tiden på massa nya ställen att ha en på. När vi blir 18 då jävlar ;)

Sitter och tittar på 2900 Happiness, eller tittar och tittar.. har det på i bakgrunden. Det var några som skulle på konsert med Muse! Jag blir aviis. Vill ha låten som spelas till den serien btw.

Det där med Veckans Profil. Fick svara på de 10 frågorna idag och "min vecka" är sportlovs-veckan.

Nu har vi 4-dagars-helg och jag ska njuuuuuuta som faan! Behöver sova ut, började blöda näsblod i förrgårsnatt.. Kanske ska börja med rummet också. Hehe, typ tredje, fjärde lr femte gången jag säger det?

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0